Mobil SERVIS - opravaLCD.cz - Samsung, iPhone, Xiaomi, Huawei, Honor, Lenovo, Sony Xperia

Jak zaslat na opravu


Zařízení k opravě nám můžete předat několika níže specifikovanými způsoby:
 



1) osobně na zákaznickém centru servisu: 


 

 

 



     Mobil SERVIS - Czech IMPORT Technology
     Stupkova 12
     779 00  Olomouc


     servis@czechimport.cz
     www.opravaLCD.cz

     tel.: +420-735525556

• na pobočce servisu se Vám bude individuálně věnovat některý ze zkušených techniků, poskytne Vám informace o opravě a prokonzultuje možné alternativy i Vaše požadavky a cenu celého servisního úkonu.
• také s Vámi vyplní dokument „Zadání požadavku na opravu výrobku/Smlouva o dílo“.
• po skončení opravy budete informováni (telefonicky, sms nebo emailem - dle Vašeho požadavku) o možnosti si zařízení převzít, případně odeslat kurýrní službou GLS.




2) doručení prostřednictvím kurýrní služby GLS:

    


zařízení na opravu prosím vždy zasílejte na adresu, která je uvedena v bodu 1), tedy na zákaznické centrum servisu v Olomouci.
• pro zákazníky, kteří nejsou z okolí naší pobočky nabízíme možnost doručit nám zařízení k opravě prostřednictvím kurýrní služby.
pro zadání přepravy doporučujeme uživatelsky přívětivý systém přepravce na adrese www.zaslat.cz. Zadání přepravy je otázkou několika minut a kurýr vyzvedne zásilku na Vámi udané adrese (klidně i v zaměstnání...).
• zásilky jsou doručovány do 24 hod od odeslání a všechny jsou pojištěny proti ztrátě/zničení.
• každá zásilka má vždy sledovací číslo, které umožňuje monitorování procesu přepravy on-line.
• opravené zařízení je zákazníkovi doručeno zpět kurýrem GLS, do vlastních rukou, s možností platby na dobírku.
do zásilky přiložte vyplněný dokument (se zpáteční adresou a telefonním číslem)„Zadání požadavku na opravu výrobku/Smlouva o dílo“.